marți, 28 august 2007

Lacusta albastra pare credula..

Lacusta albastra pare credula..
De dimineata imi arunc ochii in balcon, asa de fitze, sa vad cum e cu soarele, caldura si alte mizericordii ....Ma indes in uriasul balcon bercenar si vad pe balustrada incinsa nebunatic de soare: da, o lacusta, una albastra cu niste aripi ca petalele de albastrele, nici prea mare, nici prea gingasa...Dintr-o data, fara ragaz de clipire ma trezesc cu ea pe mana, dau sa o inlatur fara prea mare agitatie, si ea nimic, o ia in sus pe mana si tot urca.., ma gandesc unde se duce?, ca doar nu mi se urca in cap. Ce credeti ca face, face o grimasa dom'le de-mi ramane ochiul perplex si ma straduiesc sa-i mai arunc o privire, insa, o vad ca face cale intoarsa, isi ia zborul si-mi zic...am scapat...Neeh, ea facea ture pe mana mea, in cele din urma ma gandesc ca nu am timp de pierdut si ca ar fi cazul sa oprim show-ul aci si sa-mi vad de drum!Cand sa deschid usa sa intru in casa, o albastreala tremuranda imi trece prn fata ochilor usor cascati,si cum speram sa nu ma mai tulbure, deja gluma s-a intrecut de ceva vreme, intra cu mine in casa, se pune direct pe birou , isi trage cracii in sus si pare a face o bicicleta in aer, intr-un stil de repetitii de balet, repeta grimasa de mai devreme, isi arunca ariple in vant, se da de doua ori peste cap, se aseaza pe tastatura;pare a canta la pian si dupa ce uimirea mea a ajuns la capatul nebuniei, ma dau la ea, direct in ochi ii suflu, imi intoarce un dos dungat, il flutura de 2 ori pe la nasu-mi si pe-aci ti-e drumul..Nu stiu ce credea, ca asa cu fitzele ei umane o iau in seama, ma cobor la "Riga Crypto si Lapona Enigel" si ? Apai uimirea mea a trecut de toate regnurile si a revenit la cel uman, asa limitat cum e el, mi-a adus realitatea in ochi: asta nu putea fi decat vis, si cum n-am nici o dovada decat randurile aistea inghesuite, nu-mi ramane sa cred decat ca buimace fiind amandoua, ne-am lasat de nimicuri si am trecut la lucruri serioase: eu gadil foile de licenta intr-o dorinta teribila de a invata, ea probabil isi flutura grimasele la un alt balcon, sau .....nu se poate, incredibil, cineva mi-a pus pe birou o meduza, deja e prea mult...hai ca ma ridic din pat....si deschid usa d ela balcon, ies sa vad cum va fi azi....privesc peste balustrada, un senin timid ma intampina...azi va fi o altfel de zi!

Niciun comentariu: