vineri, 24 august 2007

Cand canicula sta pe marginea paharului











Da, am revenit...




azi in eternul metrou ma gandeam ca uneori traim in trecut, adica mi-era gandul la mare , mi-a mers la suflet iesirea din week-end-ul trecut....




Asa de tare m-a bucurat statul la soare intr-o lene desavarsita, ca si-acum s-a prelungit starea aeea de doing nothing....laughing, talking or just smiling in the sun...




Dom'le noi chiar traim pentru week-end si pentru ziua de salariu!




Inventia asta a banilor, trecerea aia de la troc la monezi si fisicuri...ne-a cam dus la sapa de lemn...sau la o lupta netrebnica pentru ziua de salariu...What a f..k? Chiar ne invartim in sistem? Hmm...trebuie sa merg la role, ca sa simt ca si Bucurestiul asta aduce ceva dragut in vremurile astea..




Si pe caldura asta..asa imi da tarcoale un sentiment de dor, un dor nebun de a merge la munte, in Barcelona again..hmm...chiar ca m-am nascut ca sa o iau la pas in lung si-n lat...Nu mai vreaus a stau acasa..vreau in lume!




Asa ca fug la o palavra de week-end....sa vad pe cine corup la o rola....:)




Niciun comentariu: