joi, 29 noiembrie 2007

Some changes..in the mood..some mood in changes..

Dimineata devreme ne trezim cu ochii in nori cu capul in cer si cu gandul aiurea...
Cel mai mult imi place cand iau hotarari de care nu-mi pare rau...azi am luat mai multe..de fapt le-am luat ieri si de azi incep lupta pentru a se concretiza in realitate...
Ceva insipid, sec, galusca fada,un fel de scrum inecat zace in sufletul multora din jurul nostru si-atunci am decis ca numai ce e limpede, senin ca primavara si adanc precum un put de mare adancime, numai ce ma transforma pana la radicalitate...exceptie..extrema, numai atunci mai acord atentie ..in rest poa' sa si curga, nu doar sa pice, ca de gandurile mele nu se mai loveste nika...
Acus va trebui sa storc ceva mai mult din timpul asta care ne da tarcoale ..si sa fac o crema verde-albastra s-o pun pe o panza ..sa rad..sa vad dincolo si sa merg inainte..
Pup u :)

Niciun comentariu: