duminică, 21 octombrie 2007

Culinare de Barcelona
























































Da, recunosc ca sunt o gurmanda si ca sunt fascinata de gust...










de fiecare data cand plec de acasa testez, oriunde ma duc mancarea, fie ca se intampla in tara sau afara, ma fascineaza, culoarea, gustul, mirosul..unei mancari..










Acest mini fotoreportaj este unul despre aspectul fructelor, legumelor , semintelor si a altor "gustari" din Barcelona..










Am incercat mancare spaniola, frantuzeasca, italieneasca, ungureasca, chinezeasca, japoneza(preferata mea!), turceasca(o ador!), gatita de bucatari autohtoni...










Voi continua sa testez de cate ori am ocazia mancarea tarilor pe care le vizitez pentru ca am astfel ocazia sa testez cultura culinara...si sa-mi lase gura apa inainte de a ma infrupta din divinele gateli...sper sa avem toti ocazia cat mai mulor "vizte culinare" si-aici acasa si peste hotare..

Un comentariu:

Bubu spunea...

Da da da. Mai vreau, inca vreau, cat de mult vreau :D