joi, 27 septembrie 2007

Licarirea din ochii lumii











Am o veste nastrusnica...de-abia pot sa va spun si voua, as spune insa intregii lumi..




Dom'le exista oameni care iubesc, unii se iubesc pe sine, altii iubesc pur si simplu fiecare clipa, dar cei care-i iubesc pe altii deja ma impresioneaza teribil!




E interesant cum sunt oameni care se bucura chiar si de racoarea de-afara, de o noua zi, fie ea si la job(trebuie sa recunosc ca e minunat sa te duci cu drag la job!




Oricum ar fi lucrurile, cel mai important este sa te judeci pe tine si sa-i lasi pe ceilalti sa se judece singuri..




Acus vine vestea cu mot in frunte, ma voi da peste cap sa nu va supar, ba din contra sa va incant privirea cu noi fotos si de-abia astept ca al meu concediu sa devina o goana dupa noi romanii..asa cum suntem.....vom vedea ce si cum, acus v-am spus deja destul....restul il ghiciti voi...si de nu am eu grija sa-l vedeti:)




Sunt cam cu timpul in piuneze, dar reusesc eu sa le scot la capat...




Hai ca va pup si ne vedem, auzim, intalnim..curand:)




Me and my monkey:)

Un comentariu:

Anonim spunea...

buna geo! a, da, si eu indragesc mult oamenii care iubesc pur si simplu viata, si tocmai de asta imi vine greu sa cred ca viata din Bucuresti poate fi suportabila; totusi, fiindca esti bucuresteanca, si una care nu prea se pliaza pe canoanele despre Bucuresti,inclin sa cred ca nu este asa de rau precum se zice...